Saturday, June 11, 2011

JIMAT DENGAN CD LUNATOTS...

1 comment:

  1. Apa yang sedang kita fikirkan apabila kita mempunyai cahaya mata?Bagi saya,apa yg terlintas dlm kotak pemikiran saya ialah beri yg terbaik kepada anak kita...betul tak?? Oleh itu,mari kita fikirkan bersama2...kesan lampin pakai buang (DD) kepada anak2 kita. Apabila saya terbaca mengenai CD jenama LUNATOTS ini saya begitu tertarik dgn kelebihannya,bermulanya saat itu saya mula mencari maklumat dgn internet mengenai CD dan saya telah bertekad utk pergi ke kedai atau butik Lunatots. Alhamdulillah saya telah membelinya sebanyak 15 keping dan saya sangat2 berrpuas hati. Bermula dari saat itulah saya mula mencadangkan kepada kawan2 saya yg mempunyai anak kecik dan yg bakal lahir. Sekarang saya mengambil keputusan utk menjadi reseller Lunatots. JIKA ANDA BERMINAT BOLEH MESEJ SAYA MELALUI FBOOK...

    ReplyDelete